Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

Κι αν εσύ με είπες τζαμπατζή, εγώ σου τ’ επιστρέφω.

O κ.Ρέππας αποκάλεσε τζαμπατζήδες όσους αντιδρούν μη πληρώνοντας τα διόδια.
Για να μάθουμε λοιπόν λίγα πράγματα για το κόστος των δρόμων και τα διόδια.
Κόστος Εγνατίας Ιωάννινα – Μέτσοβο: 65 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Κόστος Κηφισού: 60 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο με υπέρβαση προϋπολογισμού 30%..
Κόστος Αττικής Οδού: 20 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο με υπέρβαση προϋπολογισμού 100%.
Κόστος Εγνατίας οδού στη γέφυρα του Νέστου: 5 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, με μηδέν υπέρβαση προϋπολογισμού. Μάλλον έργο χωρίς μίζα και μάσα.
Κόστος σύνδεσης της Σιάτιστας με την Κρυσταλλοπηγή 1 εκατ. ευρώ ανά χλμ, με μηδέν υπέρβαση προϋπολογισμού. Μάλλον έργο χωρίς μίζα και μάσα.
Στην υπόλοιπη Ευρώπη:
Μόνο ένας δρόμος (στην Γερμανία) υπερβαίνει τα 20 εκατ. ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Μόνο δύο δρόμοι σε ολόκληρη την υπόλοιπη Ευρώπη υπερβαίνουν τα 10 εκατ. ευρώ ανά χλμ.
Όλοι οι υπόλοιποι δρόμοι είναι κάτω από τα 10 εκατ. ευρώ ανά χλμ. Αυτοκινητόδρομος της Ισπανίας με ανάλογο γεωγραφικό ανάγλυφο, είχε κόστος 5 εκατ. ευρώ ανά χλμ.
Ένα παράδειγμα από την Ελβετία: Το συγκεκριμένο έργο δεν είναι αυτοκινητόδρομος, είναι όμως ενδεικτικό του τι μπορείς να κάνεις με 52,6 εκατ. ευρώ ανά χλμ… Οι Ελβετοί, με 52 εκατ. ευρώ ανά χλμ, τρύπησαν ένα βουνό κάνοντας ένα σιδηροδρομικό τούνελ υπερυψηλής ταχύτητας μεταφοράς οχημάτων μήκους 115 χιλιομέτρων! Να σημειωθεί ότι το έργο στο σύνολό του φτάνει τα 156 χιλιόμετρα.

Ας δούμε λίγα πράγματα για τις εταιρείες διοδίων.
Οι εταιρείες διοδίων, έχουν βάλει διόδια ακόμα και σε δρόμους διπλής κυκλοφορίας, όπως τα Τέμπη, ο Μαλιακός και οι Αθηνών – Πάτρας, που δεν είναι ούτε κατά διάνοια αυτοκινητόδρομοι. Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, διόδια επιτρέπεται να μπουν μόνo σε αυτοκινητόδρομους. Να σημειωθεί, ότι αυτοκινητόδρομος θεωρείται ο δρόμος με τουλάχιστον τρεις λωρίδες κυκλοφορίας. Αρα, ούτε καν στην Εγνατία δεν έχουν το δικαίωμα να βάλουν δρόμους.
• Οι εταιρείες – εργολάβοι των δρόμων, πρώτα έπρεπε να παραδώσουν τον δρόμο και μετά να βάλουν διόδια. Αν θυμάστε, ενώ η Εγνατία ήταν έτοιμη, στον Πολύμυλο δεν πληρώναμε διόδια για χρόνια. Αυτό γινόταν γιατί το έργο δεν είχε παραδοθεί επίσημα. Στην υπόλοιπη Ελλάδα, ενώ κάνουν έργα, ταυτόχρονα βάζουν και διόδια, παραβιάζοντας κάθε έννοια λογικής, κάνοντας την ευρωπαϊκή νομοθεσία κουρελόχαρτο.
• Η χρηματοδότηση έχει γίνει ως εξής(κατά προσέγγιση):
40% συμμετοχή το κράτος, δηλαδή δικά μας λεφτά.
25% κοινοτική επιχορήγηση, δηλαδή δικά μας λεφτά.
25% δάνεια με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, δηλαδή δικά μας λεφτά.
10% ίδια κεφάλαια των εταιρειών – εργολάβων.
Έχουν βάλει διόδια ακόμα και στις εξόδους από τους αυτοκινητόδρομους. Βγαίνοντας από την Αθήνα, αν θελήσεις να βγεις από την Αθηνών – Λαμίας, θα πρέπει να πληρώσεις διόδια! Αυτό είναι ενάντια στην κοινή λογική. Ουσιαστικά, με αυτό το σκεπτικό, τίποτα δεν τους εμποδίζει να βάλουν διόδια στον δρόμο Αμύνταιο – Έδεσσα. Ευτυχώς που ξέρω ότι δεν μας διαβάζουν εκεί στην Αθήνα, για να μην τους βάλω ιδέες…Τα διόδια στις εξόδους της Μαλακάσας έχουν κριθεί παράνομα από τα δικαστήρια όπου προσέφυγαν πολίτες, παρόλα αυτά συνεχίζουν να υπάρχουν!
Τα διόδια στις Αφίδνες δεν έχουν πολεοδομική άδεια! Η πολεοδομία Καπανδριτίου έχει επιβάλλει πρόστιμα 22 εκ. ευρώ στην κοινοπραξία της Νέας Οδού για σωρεία αυθαίρετων κατασκευών στο σταθμό διοδίων των Αφιδνών αλλά και σε άλλες κτιριακές εγκαταστάσεις. Με σχέδιο νόμου η εταιρεία απαλλάσσεται…
Τέλος, ας δούμε ποιος είναι τζαμπατζής, οι πολίτες που δεν πληρώνουν διόδια ή ο κ.Ρέππας; Ο κ.Ρέππας απολαμβάνει τα εξής:
• Τζάμπα οδηγό.
• Τζάμπα αυτοκίνητο.
• Προσωπικό ασφαλείας τζάμπα. Ενίοτε οι αστυνομικοί που τους φυλάγουν κάνουν και δουλειές υπηρετικού προσωπικού, δεν θα το μετρήσω όμως στο τζάμπα…
• Τζάμπα σταθερά τηλέφωνα και πάγια(και επίδομα για κινητά).
• Τζάμπα αεροπορικά εισιτήρια (επίδομα αεροπορικών).
• Τζάμπα σιδηροδρομικά εισιτήρια.
• Τζάμπα διαδρομές σε αστικές συγκοινωνίες.
• Τζάμπα σε πλοία.
• Τζάμπα διόδια.
• Τζάμπα ειδικό σύμβουλο.
• Τζάμπα γραφείο (επίδομα γραφείο – πολλά λεφτά).
• Τζάμπα υπολογιστές.
• Τζάμπα επιστολές (πληρωμένα έξοδα για 1000 επιστολές ανα μήνα, 2.000 για Πάσχα και Χριστούγεννα).
• Τζάμπα διαμονή σε ξενοδοχεία στην Αθήνα για τους επαρχιώτες βουλευτές (1000 ευρώ επίδομα ανά μήνα).
• Τζάμπα φαί ποτό διαμονή από ανθρώπους που προσπαθούν να τους καλοπιάσουν.
Και μετά με λέει εμένα τζαμπατζή;



Βράβευση κρέπα από κ.Ρέππα

Βραβεύεται ο Χειρουργός από τον υπουργό – υπάλληλο των μεγαλοεργολάβων, για το έργο που έχει επιτελέσει (ο Χειρουργός) υπέρ της οδικής σύνδεσης Κέλλης – Αμυνταίου. Ο Χειρουργός εθεάθη να καθαρίζει (ξεχορταριάζει) το οδικό δίκτυο, οπότε κρίθηκε αναγκαίο να τιμηθεί γι αυτό από τον υπουργό. Εδώ να σημειωθεί ότι ο Χειρουργός δεν ξεχορτάριαζε. Ραδίκια μάζευε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: