Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Επεισόδια και κρατική προβοκάτσια.

Σίγουρα πολλοί από εσάς όταν ακούτε ότι στις διαδηλώσεις αναμιγνύονται πράκτορες του κράτους, θεωρείτε ότι είναι για καλό, για να συλλαμβάνουν τα ταραχοποιά στοιχεία. Κι όμως, η πραγματικότητα μας αποδεικνύει ότι το κράτος είναι μέγας ταραχοποιός σε ολόκληρο τον κόσμο.
Βρετανός μυστικός αστυνομικός ονόματι Κέννεντι, κατηγορείται από την Γερμανική δικαιοσύνη για δύο αδικήματα τα οποία παραδέχθηκε ο ίδιος. Ο Κέννεντι υποδυόταν τον ακτιβιστή και δεν έδρασε ως μυστικός αστυνομικός με καθήκον την μεταφορά πληροφοριών από τους ακτιβιστές όπως θα φανταζόμασταν όλοι, αλλά ως προβοκάτορας, προκειμένου να προκαλέσει επεισόδια και συλλήψεις. Έδρασε σε συνολικά 22 χώρες, τις οποίες η ομοσπονδιακή κυβέρνηση για λόγους ασφάλειας δεν μπορεί να αποκαλύψει. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο βρετανός εργάστηκε για τρεις πολιτείες της Γερμανίας, με αποτέλεσμα το Der Spiegel να υποστηρίζει ότι ο Βρετανός εργαζόταν κατόπιν εντολών από τη γερμανική κυβέρνηση.


Βράβευση του φλιτζανιού

Η σημερινή βράβευση είναι αφιερωμένη στο αγαπημένο μου θέμα. Η μετακόμιση του Νομάρχη στη δημαρχία της Φλώρινας, δεν έγινε χωρίς ταρατατζούμ ως γίνεται συνήθως. Το ενάντιο μάλιστα! Ο Δήμαρχος Φλώρινας κατηγορήθηκε ότι πήρε με την αναχώρησή του διάφορα πράγματα από την νομαρχία. Σε απάντησή του ο Δήμαρχος είπε ότι οι υπολογιστές εστάλησαν σε άλλες υπηρεσίες, τα υπόλοιπα αντικείμενα έμειναν απείραχτα, ενώ αντικατέστησε ακόμα και τα σπασμένα φλιτζάνια του καφέ. Εδώ και καιρό αναρωτιόμουν τι θα κάνω χωρίς τον καλό μου φίλο, χωρίς το αγαπημένο μου θέμα. Ευτυχώς όμως συνεχίζει ακάθεκτος. Ο θεός να μου κόβει δευτερόλεπτα και να του χαρίζει χρόνια, για να ‘χω έμπνευση να γράφω.
Με βραβεύει λοιπόν ο κύριος Δήμαρχος με ένα από τα φλιτζάνια του καφέ. Είναι από αυτά που αντικαταστάθηκαν ώστε να ‘χω ενθύμιο φιλίας για τις υπηρεσίες που προσέφερα τόσο καιρό. Εγώ με τη σειρά μου του αφιερώνω ένα ποίημα εις ένδειξη εκτίμησης, αλλά και ένα ρεμπέτικο τραγούδι που ταιριάζει με την περίσταση.



Τους πήρες και τα σώβρακα.

Τους πήρες και τα σώβρακα,
Γιάννη μ’ στη νομαρχία.
Ακόμα και τις γλάστρες τους
Δεν άφησες καμία.

Καβάτζα δεν τους άφησες,
Ούτε μια κυλοτίτσα.
Μήτε κομπιούτερ και καϊφέ
Μήτε και ζαχαρίτσα.

Κι εκεί στη δημαρχία σου
Τίποτα μην αφήσεις
Ούτε κολυμπηθρόξυλο,
Να μη τους το χαρίσεις.

Για σένανε ρεμπέτικο,
Εγώ σ’ αφιερώνω
Μη λες πως είμαι άκαρδος
Και μόνο σου τα «χώνω».


Κάθε δυο και τρεις βδομάδες (Του Στάθη Παχίδη 1995)

Αφού τα φράγκα ελάχιστα
και συ θες μοντελάκια
παίρνω ότι ρούχο κρεμασθεί
και κλαιν τα μανταλάκια

Κάθε δυο και τρεις βδομάδες
θα στενάζουν οι μπουγάδες (δις)

Και Πιερ Καρντεν και Σαιν Λορέν
ακόμα και Αρμάνι
σ' όποια ταράτσα απλωθεί
τ' αρπάζω αν σου κάνει

Κάθε δυο και τρεις βδομάδες
θα στενάζουν οι μπουγάδες (δις)

Θέλω να είσαι άψογη
όχι να μου ξεπέφτεις
κι εγώ ας χαρακτηριστώ
στυγνός μπουγαδοκλέφτης

Κάθε δυο και τρεις βδομάδες
κάνω μπούκα στις μπουγάδες (δις)

Δεν υπάρχουν σχόλια: