Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010



Τα κείμενα που ακολουθούν δεν είναι του Χειρουργού αλλά κάποιων αγνώστων. Δυο πανέξυπνα κείμενα που αξίζει να διαβάσετε.

Αλλαγές στο ασφαλιστικό υπέρ των ασφαλισμένων.

Με σημαντικές αλλαγές υπέρ των ασφαλισμένων κατατέθηκε το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό. Πιο αναλυτικά εισάγονται προς ψήφιση οι παρακάτω ρυθμίσεις:
1. Όλοι οι αποθανόντες ασφαλισμένοι δικαιούνται αναδρομική σύνταξη σε περίπτωση αναστάσεως.
2. Ασφαλισμένοι που έχουν έξι δάχτυλα στο αριστερό πόδι και ανάλογο αριθμό στο δεξί χέρι και έχουν πλήρη ασφάλιση 41 χρόνια δικαιούνται σύνταξη στα 59ο έτος
3. Προσαύξηση 30% στη σύνταξη θα λαμβάνουν οι μητέρες ανήλικων τέκνων με συμπληρωμένο το 80ο έτος ηλικίας
4. Συνταξιούχοι με δυσανεξία στα γαλακτοκομικά θα λαμβάνουν δωρεάν 2 γιαούρτια με την προϋπόθεση να καταναλώνονται από τους ίδιους και παρουσία ελεγκτού
5. Θεσμοθετείται η δωρεάν επίσκεψη σε οδοντίατρο και κουρέα για συνταξιούχους με μασέλα και φαλακρούς αντίστοιχα
6. Σε οικείους ασφαλισμένων που αποδημήσουν εις Κύριον πριν λάβουν σύνταξη, θα αποστέλλεται ευχαριστήριος επιστολή με τις υπογραφές Παπακωνσταντίνου και Λοβέρδου
7. Τέλος, η ευνοϊκή ρύθμιση Νο 1 δεν ισχύει για όσους ασφαλισμένους ονομάζονται Χριστός ή Λάζαρος.


Ένα όνειρο απατηλό.

Χθες το βράδυ είδα ένα όνειρο, όνειρο τρελό και απατηλό.
Ξαφνικά άρχισε ο χρόνος να τρέχει ανάποδα, σαν να πάτησε ο θεός το rewind.
- Άρχισα να χάνω κιλά χωρίς δίαιτες
- Κάθε μήνα η τράπεζα μου έδινε 1.258 ευρώ για το στεγαστικό μου, και 412 ευρώ για το δάνειο το αυτοκινήτου.
- Η γυναίκα μου γύρισε πίσω τα ρούχα και τα παπούτσια της και τα καταστήματα μου επιστρέψανε χρήματα στις κάρτες.
- Πέσανε οι τιμές στα super market
- Έφυγε το ΔΝΤ από την χώρα.
- Άρχισε να μειώνεται το δημόσιο χρέος
- Κατεδαφιστήκανε τα αυθαίρετα
- Φυτρώσανε δάση στα καμένα
Και το καλύτερο ήταν οι πολιτικοί...
...άρχισανε να ξηλώνουν τα γλυφτανήψια τους από το δημόσιο,
... άρχισαν να πουλάνε την περιουσία τους και να επιστρέφουν λεφτά στο δημόσιο ταμείο
....επιστρέψανε τις μίζες πίσω.
Όλα ήταν τόσο ωραία και μαγικά, αλλά φευ, ήταν μόνο ένα όνειρο. Μόνο ένα όνειρο. Μου έμεινε όμως το χαμόγελο και θα το κρατήσω.


Βράβευση 9η.



Ο εικονιζόμενος ποιητής πριν ακόμα γίνει γνωστός, έπεσε τυχαία πάνω στην πρώτη ποιητική μου συλλογή “Βάφοντας με πορδές αυγά” και, όπως μου είπε ο ίδιος: “Ήταν μια πνευματική αποκάλυψη. Μια ανάσα δροσιάς συγκρινόμενη μόνο με την Αλεξανδρινή αύρα. Σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό”. Αμέσως διοργάνωσε μια σεμνή τελετή για να βραβεύσει “ένα πολύ σημαντικό άτομο που θα σημαδέψει την ποιητική μου πορεία από δω και πέρα”, όπως είπε χαρακτηριστικά. Με το πέρας της τελετής βράβευσής μου, ανακοίνωσε στο ακροατήριο την αναμενόμενη έκδοση της δεύτερης (τότε) ποιητικής μου συλλογής: “Απέλειπεν ο υποψήφιος την δημαρχίαν”, όπου και απήγγειλε τους δυο πρώτους στίχους από το αγαπημένο του ποίημα. Θα σας τους παραθέσω γιατί τους θεωρώ κι εγώ σημαντικούς: “Σαν πας στον πηγαιμό για την δημαρχία, να εύχεσαι πολλές μην είν' οι φάπες”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: