Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Αφιερωμένο
σε σένα πολιτικάντη, που με καταδίκασες στην φτώχεια,
σε σένα πολιτικάντη, που μου στέρησες τα όνειρα μου,
σε σένα πολιτικάντη, που υπονόμευσες το μέλλον μου,
σε σένα πολιτικάντη, που άφησες να μπούνε οι κλέφτες,
σε σένα πολιτικάντη, που και ο ίδιος με κλέβεις,
σε σένα πολιτικάντη, που φρόντισες να μείνω αμόρφωτος
σε σένα πολιτικάντη, που μου δίνεις εκπαίδευση σαν να είμαι σκύλος
σε σένα πολιτικάντη, που θα με κοροϊδέψεις άλλη μια φορά
σε σένα πολιτικάντη, που θα πλουτίσεις τους πλούσιους
σε σένα πολιτικάντη, που θα φτωχύνεις τους φτωχούς.
Η φωτογραφία αυτή, είναι αφιερωμένη σε σένα.
Το περιεχόμενο, δεν είναι τα λόγια σου, δεν είναι οι υποσχέσεις σου. Είσαι εσύ ο ίδιος.


Σούπερ Νομάρχης

• Εγκαίνια Επέκταση του κτιρίου του Δημοτικού Σχολείου Μελίτης.
• Εγκαίνια Λιμναίων υποδομών Σκάλες και λιμενίσκοι Μικρολίμνης – Ψαράδων στις Πρέσπες.
• Εγκαίνια Δημοτικού Σχολείου Άνω Καλλινίκης
• Εγκαίνια Κλειστού Γυμναστηρίου και προσθήκη αιθουσών 2ου Γυμνασίου και Λυκείου Φλώρινας
• Εγκαίνια «Ακρίτας -15» στο σημείο 15. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος τι εγκαινίασε ο νομάρχης, το κείμενο είναι γραμμένο από το Γραφείο Τύπου της Νομαρχίας. Φαντάζομαι ότι τα εγκαίνια στο σημείο 16 έρχονται την επόμενη εβδομάδα, σίγουρα όμως πριν τις εκλογές.

Έχω μια απορία: Πότε προλαβαίνει ο μάγκας ο Νομάρχης μας και κάνει όλα αυτά τα εγκαίνια; Είναι άραγε ο Σούπερμαν; Εδώ σας έχω 2 επιλογές, μια όπου ο νομάρχης μας είναι Σούπερμαν (Σουπερνομάρχης), αφού μόνο ένας Σούπερμαν θα μπορούσε να είναι τόσο γρήγορος, αποτελεσματικός και με τέτοιες αντοχές. Η άλλη επιλογή είναι ο νομάρχης παπάς (Παπανομάρχης). Μόνο ένας παπάς έχει κάνει περισσότερα εγκαίνια!

Υ.Γ. Να συγχαρώ τον κύριο Στρατάκη, τον μοναδικό από τους υποψήφιους και μη πολιτικούς που μέσω των πολιτικών μηνυμάτων τους στα κινητά μας τηλέφωνα, μας δίνουν διακριτικά την επιλογή, αν δεν θέλουμε να λαμβάνουμε μηνύματα στο τηλέφωνό μας από τον συγκεκριμένο υποψήφιο, να μπορούμε να επικοινωνήσουμε με κάποιο τηλέφωνο και να ζητήσουμε να μην λαμβάνουμε πλέον μηνύματα. Αυτό δείχνει ήθος, πράγμα σπάνιο για πολιτικό.


Αστυνομία για τα πανηγύρια;

Ως συνήθως, τις ημέρες του πανηγυριού στο Αμύνταιο, κάποιοι από τους συμπολίτες μας κλαίνε τις περιουσίες τους από τους κλέφτες – διαρρήκτες που μας έρχονται μαζί με το πανηγύρι. Για να δούμε, θα αλλάξει κάτι αυτή τη φορά; Θα σταματήσει η αστυνομία τις κλοπές και τις διαρρήξεις ή θα συνεχίσει ΜΟΝΟ να μοιράζει κλήσεις για τροχαίες παραβάσεις;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

χαααααα!
Γαμάτο!
Μεγάααλη μούφα φίλε μου ο νομάρχης. Τέτοια εγκαίνια κι εγώ κάνω!