Ο φασισμός δεν έχει χρώμα.
Όσο περνάει ο καιρός τόσο διαπιστώνουμε ότι στην απογοητευμένη μας κοινωνία επικρατεί φασισμός. Και δυστυχώς ο φασισμός δεν εντοπίζεται μόνο στην Χρυσή Αυγή όπως πιστεύουν, φαντάζονται και ελπίζουν μερικοί. Η κοινωνία μας παρουσιάζει φασιστική συμπεριφορά σε όλα τα πεδία και περιβάλλοντα, ενώ ήδη δυσκολευόμαστε να συζητήσουμε ακόμα και μεταξύ μας με επιχειρήματα.
Όσο περνάει ο καιρός τόσο διαπιστώνουμε ότι στην απογοητευμένη μας κοινωνία επικρατεί φασισμός. Και δυστυχώς ο φασισμός δεν εντοπίζεται μόνο στην Χρυσή Αυγή όπως πιστεύουν, φαντάζονται και ελπίζουν μερικοί. Η κοινωνία μας παρουσιάζει φασιστική συμπεριφορά σε όλα τα πεδία και περιβάλλοντα, ενώ ήδη δυσκολευόμαστε να συζητήσουμε ακόμα και μεταξύ μας με επιχειρήματα.
Πολλοί Έλληνες, μαζί κι εγώ, ανησυχήσαμε όταν πριν τις
εκλογές είδαμε την Χρυσή Αυγή να ανεβαίνει τόσο ψηλά δημοσκοπικά και να παίρνει
στις εκλογές τόσες βουλευτικές έδρες.
Προσωπικά, λίγο καιρό μετά τις πρώτες μου ανησυχίες
καθησύχασα τον εαυτό μου λέγοντας ότι τώρα τουλάχιστον θα έχουμε την ευκαιρία
να δούμε τους υπόλοιπους βουλευτές να τρώνε και καμιά φάπα - που την χρειάζονται
για να σοβαρευτούν είναι η αλήθεια. Δυστυχώς
η μόνη φάπα που είδαμε ήταν στην άτυχη κ. Κανέλλη, η οποία είναι από τους
ελάχιστους αθώους βουλευτές και που εδώ και χρόνια αγωνιζόταν και μας
προειδοποιούσε χρόνια πριν για όλα αυτά που μας ήρθαν, είτε ως βουλευτής είτε
ως εκδότρια του πολύ αξιόλογου περιοδικού Νέμεσις .
Πρόσφατα είδαμε στις ειδήσεις φωτογραφία Χρυσαυγητών, οι
οποίοι εισβάλλουν σε νοσοκομείο στην Τρίπολη για να διορθώσουν με τον τρόπο
τους το πρόβλημα των παράνομων αποκλειστικών νοσοκόμων. Πρόκειται για το πρόβλημα
όπου γυναίκες, συνήθως ξένης εθνικότητας, εργάζονται λάθρα στα νοσοκομεία ως
αποκλειστικές νοσοκόμες, και μάλιστα χωρίς καμία ειδίκευση. Είναι ένα σοβαρό υπαρκτό
πρόβλημα που δεν μπορεί να λυθεί εύκολα αφού υπάρχει εκφοβισμός και βία ενάντια
σε όσους αντιδρούν, αλλά και χρηματισμός για να υπάρξει ανοχή.
Αυτή η φωτογραφία των Χρυσαυγητών που εισβάλλουν στο
νοσοκομείο, δημιουργήθηκε από την Εφημερίδα των Συντακτών αλλά και μεταδόθηκε
από τα τηλεοπτικά κανάλια (όπως το ALPHA στην φωτογραφία που παραθέτω), ώστε να αποδειχθεί πόσο
φασίστες είναι οι Χρυσαυγήτες. Υπόψιν ότι η Εφημερίδα των Συντακτών δήλωνε ότι
η φωτογραφία είναι προϊόν μοντάζ. Δηλαδή δεν είναι αθλιότητα εκ μέρους ης
Εφημερίδας των Συντακτών, είναι συγκεκαλυμμένη αθλιότητα, αφού τουλάχιστον οι
μισοί από τους αναγνώστες της κατάλαβαν λόγω βιαστικής ανάγνωσης ότι αυτή η
φωτογραφία είναι αυθεντική. Και μην νομίζετε ότι εκεί στην εφημερίδα δεν
γνωρίζουν ότι πάρα πολύς κόσμος θα θεωρήσει την φωτογραφία ως αληθινή. Ο
αθλιότατος ALPHA από
την άλλη, παρουσίασε την φωτογραφία ως αληθινή! Γι’ αυτήν την ενέργεια έχει
μηνυθεί ο ALPHA από την
Χρυσή Αυγή. Προσωπικά ελπίζω να κερδίσει η Χρυσή Αυγή, γιατί αλλιώς θα νικήσει
η παραπληροφόρηση και οι ψευδείς ειδήσεις.
Το τρομακτικό δεν είναι η εισβολή των Χρυσαυγητών στο
νοσοκομείο (μια και μπορεί να μη συνέβηκε ποτέ τελικά). Το τρομακτικό είναι ότι η φωτογραφία είναι ψεύτικη! Παραθέτω την μονταρισμένη φωτογραφία
αλλά και την αληθινή ώστε όλοι να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας, και να
αντιληφθούμε ότι ο φασισμός των κομμάτων της υποτιθέμενης μέσης οδού (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ
και ΔΗΜΑΡ) είναι μεγαλύτερος και επικινδυνότερος από τον φασισμό που
εντοπίζουμε στα υπόλοιπα κόμματα που τοποθετούνται από μόνα τους (ή από τα τρία
«μεσαία κόμματα») στα άκρα της δεξιάς ή αριστερής ιδεολογίας.
Συγκρίνοντας
το αριστερό χέρι του αριστερού άνδρα στην φωτογραφία με τον χώρο του
νοσοκομείου, βλέπουμε ότι ενώ ο χέρι του και ο ώμος του φαίνονται καθαρά,
ακριβώς από δίπλα του, η πόρτα του νοσοκομείου φαίνεται θολά, γιατί ο φακός δεν
συγκεντρώνει εκεί! Το ίδιο θα δείτε αν συγκρίνετε τον δεξιό ώμο και το κράνος
του δεξιού άνδρα με το προστατευτικό πάνελ στον τοίχο.
Ιδού λοιπόν και παρακάτω από πού πάρθηκε η φωτογραφία με
τους Χρυσαυγήτες.
Η διαφορά του κακού
μοντάζ με το καλό μοντάζ.
Πρόσφατα είδαμε τις φωτογραφίες από τους συλληφθέντες για
την ληστεία στο Βελβεντό, και οι οποίοι κατηγορούνται για τρομοκρατία.
Με φρίκη διαπιστώσαμε ότι το Ελληνικό κράτος (κράτος ήταν, τώρα είναι καθεστώς) όχι μόνο βασανίζει και εκδικείται τους
αντιπάλους του, αλλά χωρίς ενδοιασμό μας το δείχνει κιόλας, σε μια απόπειρα
κατατρομοκράτησης του κοινού ώστε να κάτσει φρόνιμα και να μη σκεφτεί να
πράξει κάτι παρόμοιο. Και μάλιστα, μας το δείχνει με τρόπο τόσο ολοφάνερο, ώστε
ούτε κρατά τα προσχήματα. Μας δείχνουν
φωτογραφίες των βασανισμένων κατηγορούμενων με ένα πολύ άτεχνο μοντάρισμα (το
μοντάζ μπορεί να φανεί καθαρά στον λαιμό του κάτω αριστερά και στο μάτι του
κάτω δεξιά), το οποίο ουσιαστικά φτιάχτηκε ώστε
να δουν όλοι την τιμωρία που τους περιμένει αν σηκώσουν κεφάλι.
Το θλιβερό είναι ότι ο ίδιος ο υπουργός βασανιστηρίων, ο κ.
Δένδιας (δικηγόρος των Ρότσιλντ στην Ελλάδα – άρα μπορείτε να καταλάβετε ποια
είναι η κύρια επαγγελματική του απασχόληση), δήλωσε ότι το μοντάζ έγινε ώστε να
μπορούν να αναγνωριστούν οι βασανισμένοι μέσω των μονταρισμένων φωτογραφιών
τους. Ουσιαστικά δήλωσε η αστυνομία τους
έκανε αγνώριστους από το ξύλο!
Το γεγονός είναι ότι οι νεαροί λήστεψαν μια τράπεζα, και το
παρουσίασαν δικαίως ή αδίκως ως πολιτικό έγκλημα. Εμείς μπορούμε να πιστέψουμε
ότι θέλουμε, ότι είτε δηλαδή το έκαναν από ιδεολογική πίστη και τα κλοπιμαία
χρήματα θα πήγαιναν για την υποστήριξη του (δίκαιου ή άδικου) αγώνα τους, είτε
ήθελαν να καλοπεράσουν με κλεμμένα χρήματα.
Τα πιστεύω μου ουσιαστικά απορρίπτουν τον ένοπλο αγώνα σε
μια αστική δημοκρατία, όπου ακόμα και στην ανύπαρκτη δημοκρατία σαν τη δική
μας, ο ειρηνικός τρόπος φέρνει καλύτερα αποτελέσματα ενώ ο ένοπλος αγώνας
ουσιαστικά ενισχύει την επιχειρηματολογία του καθεστώτος για περιορισμό
ελευθεριών και δικαιωμάτων.
Θα τολμήσω όμως να κάνω έναν προβοκατόρικο παραλληλισμό.
Αυτή η ιστορία μου θυμίζει πολύ τους Τούρκους και τα βασανιστήρια στον Αθανάσιο
Διάκο, μέρος των οποίων έγιναν σε κοινή θέα και έφεραν πολύ καλά αποτελέσματα
για τους Τούρκους, αφού οι Λαμιώτες έντρομοι ξέχασαν για λίγο τις επαναστατικές
ιδέες. Επειδή μπορώ να φανταστώ κάποιους να εξεγείρονται λέγοντας «πως τολμάς
να συγκρίνεις αυτούς με τον Αθανάσιο Διάκο», θα απαντήσω, ότι δεν τολμάω.
Καταγράφω ως παρατηρητής το εξής: Οι
νικητές γράφουν την ιστορία, και αν οι Έλληνες έχαναν την επανάσταση, ο Αθανάσιος Διάκος θα ήταν τρομοκράτης.
Εξάλλου η φράση του Μπέρτολτ Μπρέχτ: «Χειρότερο από το να κλέβεις μια τράπεζα
είναι το να ανοίγεις μια τράπεζα» με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Παραθέτω λοιπόν την φωτογραφία με τους βασανισμένους
συλληφθέντες, όχι τόσο για να δείξω ότι η δημοκρατία δεν τιμωρεί όμως το
καθεστώς στην Ελλάδα μπορεί να το κάνει άνετα, αλλά κυρίως για να σας δείξω την
διαφορά του κακού από το καλό μοντάζ. Το αριστούργημα είναι φτιαγμένο από τον
Εδεσσαίο καλλιτέχνη Γκρινιαρόγατο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου